23 Mayıs 2011 Pazartesi

Avril Lavigne - Alic

Avril Lavigne - Alice : http://htxt.it/dbO2 - Alice (Underground)Tripping outSpinning aroundI\'m underground I fell downI fell downI\'m freaking outSo where am I now?Upside downAnd I can\'t stop it nowIt can\'t stop me nowoooh Oooooh OooohhhI, I\'ll get byI, I\'ll surviveWhen the world\'s crushing downWhen I falling hit the groundI will turn myself aroundDon\'t you try to stop it?I, I won\'t cryI found myselfIn WonderlandGet back on my feet againIs this real?Is this pretended?I\'ll take a stand until the endI, I\'ll get byI, I\'ll surviveWhen the world\'s crushing downWhen I falling hit the groundI will just turn myself aroundDon\'t you try to stop meI, I won\'t cryI, I\'ll get byI, I\'ll surviveWhen the world\'s crushing downWhen I falling hit the groundI will just turn myself aroundDon\'t you try to stop meI, I won\'t cryALICEYükseliyorumDönüyorum etrafımdaGizliyim düşüyorumDüşüyorumÇıldırıyorumNerdeyim şimdi?BaşaşağıVe şimdi bunu durduramıyorumŞimdi beni durduramazOooh Oooooh OooohhhBen, ben atlatabilirimBen, ben kurtulabilirimDünya SıkışıyorkenDüşüp yere çarptığımdaEtrafımda dönecegimBunu durdurmayacak mısın?Ben, ben ağlamayacağımKendimi buldumHarikalar diyarındaYeniden ayaklarımın üzerinde durduğumdaGerçek mi?Numaradan mı?Taraf tutacağım sonuna kadarBen, ben atlatabilirimBen, ben kurtulabilirimDünya SıkışıyorkenDüşüp yere çarptığımdaÇevremde dönecegimBeni durdurmayacak mısın?Ben, ben ağlamayacağımBen, ben atlatabilirimBen, ben kurtulabilirimDünya SıkışıyorkenDüşüp yere çarptığımdaÇevremde dönecegimBeni durdurmayacak mısın?Ben, ben ağlamayacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder